Kaninliv

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Emelie och Sabine - 16 april 2013 19:39

Vi är ju så duktiga, jag, Emelie och Ida (hon går i min klass och har köpt en kanin av Emelie) har städat HELA djurbaracken. Det behövdes kan jag säga. De som haft kaniner där innan hade typ aldrig städat ordentligt. Det var damm över allt, skräp liggandes m.m Det tog lite över två timmar att städa allt! Ändå städade vi bara ena halvan där det är två rum men vi stökade också undan korridoren mellan halvorna av djurbaracken. (I andra halvan finns inga djur).

Här kommer några bilder. Första bilden är på djurbaracken.  

"Första rummet i våran halva ur olika vinklar. Glömde att ta en bild på vårat rum. Det här rummet står även tom förutom att jag har min flesta saker där.

 

Alice bur ur olika vinklar. 

   

 Alice själv.


Alice ena granne (En utav Emelies två)

    

// Sabine

Av Emelie och Sabine - 16 april 2013 10:51

Ja nu har ju Alice fått grannar, roligt! Emelie har skrivit i inlägget nedanför vilka hon tagit med :)

Igår köpte jag en grön skål åt Alice, hon ska få den när hon fyller år på lördag plus något gått. Alltså jag kan inte fatta att hon redan blir två år. Nyss var hon en liten bebis ju.

Alice skål hon ska få (köpt på Maxi) tyckte den var cool gillade färgen.  

// Sabine

Presentation

Vi som driver denna blogg är två kanintokiga tjejer. Här kommer vi främst om våra egna kaniner men också lite tips och råd om kaniner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards